O mně

CV

Mé osobní dovednosti a zkušenosti

 

Pracovní zkušenosti:

 

  • Twisto Payments a.s. – Front-end developer / Product designer
  • Český košík roku – UX hodnocení
  • Google – Product manager digitální garáž
  • Identifikační systémy s.r.o. – Head of UX / Marketing director
  • Thimble Group s.r.o. – CEO / UX/UI designér
  • Pro středoškoláky z.s. – Marketing director

Mé dovednosti:

  • UI design (Figma, Sketch, Adobe Photoshop, Adobe ilustrator)
  • UX design (Axure, Invision, Sketch, Figma)
  • Front-end (HTML, CSS, JS, GIT)
  • Brand marketing / Výkonostní marketing
  • Project / Product manager
  • Jazyky: Čeština, Angličtina – B2, Ruština – A2

Co mám za sebou:

  • Založení digitální agentury Thimble.cz – řízení a spuštění přes 250 projektů.
  • Hodnocení a vyhodnocování 110 e-shopů v ČR v prestižní soutěži Český košík roku.
  • Založení a úspěšné fungování nejnavštěvovanějšího webu pro studenty – ucseonline.cz (přes 5mil. uživatelů)
  • Brand manager – One Life Clothing – módní značka

Pár vět o mně

Je mi 23 let a jsem velice komunikativní osoba. Většinou jsem velice usměvavý a mám neustálou chuť se podílet na zajímavých projektech, protože si myslím, že nejdůležitější v životě jsou hlavně zkušenosti a dobrý pocit z kvalitně odvedené práce. Snažím se designovat na základě potřeb samotných uživatelů/klientů a mé kroky podložit i vyhodnocenými daty, které získám výzkumem uživatelů. Celý život se pohybuji mezi vývojáři a denně s nimi spolupracuji, proto mé výstupy neustále konzultuji a vylepšuji, aby pro vývojáře byly co nejlepší. Rád si nechám poradit a vyslechnu cizí názor, protože si myslím, že kritika v našem oboru je velice důležitá pro náš další růst. 

Ve volném čase mě můžete vidět s kytarou, která je pro mě obrovskou vášní, ve sportovním oblečení (9 let jsem dělal vrcholově atletiku – 110m/př za ASK Slavia Praha), na pivu/drinku s přáteli, v přírodě a to hlavně vysoko v horách. Další mojí velkou zálibou je cestování, které se snažím volit hlavně na té dobrodružnější bázi. 

,,Spoléhám se na data.”

Uživatelský výzkum je velice důležitý,
pokud má projekt správně fungovat.

 

contact

Napište mi

Máte zájem o spolupráci?